24 decembrie 2009

Ho Ho Ho...


SARBATORI FERICITE!

...care sa va aduca lumina in casa si caldura in suflet! Va doresc sa aveti parte de cel mai mare si gustos cozonac, ceai fierbinte, turta dulce si vin fiert cu scortisoara, pentru ca asta imi doresc si eu. :)
Fie ca Anul Nou sa vina incarcat cu voie buna, veselie si zambete, liniste, bucurii si succese pe toate planurile, pentru fiecare dintre voi!

LA MULTI ANI!

LATER EDIT: Iata si un mic cadou, care cu siguranta va va inveseli Craciunul. :) Pentru cine nu-l stie, vizionare placuta. E foarte tare! KABOOM! :D



5 comentarii:

  1. LA MULTI ANI, Deea! Multa sanatate, bucurii, momente frumoase, impliniri si multa creativitate! Gabi Dobre

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Gabi! :) Aceleasi urari de bine, si pentru tine. Scuze de intarziere!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am gând că ți-ar folosi cartea aceasta:
    Marketing and Selling Your Handmade Jewelry -http://www.okian.ro/shop/product/index.php?product_id=751412

    Succes în activitate și spor la învățat în sesiune :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cred ca mi-ar prinde bine. Suna interesant. :)
    Multumesc, asa sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello!
    Vreau sa iti fac o propunere. O prietena de-a mea lucreaza la Adevarul de seara si face din cand in cand cate un material despre oameni talentati intr-un anumit domeniu. Miercuri a facut despre mine. (uita-te pe blogul meu daca vrei sa vezi articolul). M-a intrebat daca nu mai cunosc alte persoane despre care ar putea sa scrie. Mi-am amintit atunci de tine, pentru ca am cumparat o data niste cercei faini de la tine :) So... daca vrei, da-mi un semn, sa iti dau numarul ei de telefon. Ar fi o sansa faina de promovare.

    RăspundețiȘtergere