10 decembrie 2010

COQUETTE by Andreea Bololoi

Incepusem in urma cu o luna si jumatate sa-mi schitez pe caiet modele de bijuterii. Toate trebuiau sa faca parte dintr-o colectie. Dar nici nu ma gandisem atunci cat de greu imi va fi. Pentru ca mintea mea nu putea sa "coaca" mai mult de 3 modele asemanatoare, care sa aiba un element in comun, mai ales o intreaga colectie unitara. Asa ca am lasat ideile sa vina in voia lor si astfel a rezultat o colectie de bijuterii cu design variat, dar care ma reprezinta in totalitate. Intotdeauna am creat "haotic", din dorinta de a experimenta si de a ma autodepasi, asa ca asta veti vedea si in "COQUETTE". Colectia mea de debut. :)

Marele eveniment (:D) organizat de Design Yourself si Opera Nationala Bucuresti, va avea loc marti, 14 decembrie 2010, ora 19:00, in foaierul Operei Nationale din Bucuresti. Tot in acea seara, dupa prezentarea colectiei, va avea loc si un concert sustinut de Classical Beat Orchestra si proiectii de film Next. Asa ca, acestea fiind spuse, vreau sa va invit cu mare placere la acest "eveniment complex, in care bijuteria, muzica si filmul se vor impleti intr-o placuta seara de decembrie."

VA ASTEPT CU DRAG!

P.S. Intreaga colectie va putea fi vazuta si pe blog, incepand cu data de 15 decembrie, si veti putea comanda produsele disponibile.

Un comentariu:

  1. Felicitări Andreea!!! Minunat moment de lansare şi foarte bună combinaţie de evenimente. Mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere