8 mai 2011

Inel Stracciatella and Pistachio Ice Cream Cake

Ma numesc Deea si sunt dependenta de dulciuri! :D Si presimt ca noua obsesie care incepe sa se dezvolte, cea pentu o serie de inele "dulci", nu ma va ajuta prea mult...
Am margelele astea rotunde si cu gaura, de ceva timp si nu stiam cum sa le folosesc. Noroc cu design-ul ultimelor inele realizate, pe care l-am modificat putin si am reusit sa fac o montura decenta pentru "torturile" mele. Prinderea pietrelor nu a fost deloc atat de usoara precum pare, fiindca nu au gaura transversala si cu greu am reusit sa le fac sa stea drept pe "farfurie". M-am chinuit putin dar rezultatul mi se pare mai mult decat incantator! :D

Si... veniti la o inghetata? :)

Pret:
Materiale: sarma argintata 0,4 mm si 1 mm, rondea de piatra, piatra semipretioasa jad verde, panglica de satin
Dimensiuni: diametru: 17 mm; inaltime: 1,6 cm
Greutate: 7,5 g
Culori: alb "prafuit", verde

Nota: Fundita se poate da jos, la cerere. Din pacate, acest inel nu se poate realiza reglabil. Modelul se poate reproduce la diametrul specificat de dvs.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu