9 iunie 2011

Zodiac: Varsator - VANDUT

Acum cateva zile am primit invitatia de a participa la concursul organizat de divahair.ro. Am raspuns invitatiei cu placere si entuziasm. Era o provocare adresata mai mult artistilor care lucreaza cu fimo, dar am zis ca pot incerca si eu sa ilustrez ideea horoscopului folosind sarma, iar Cristina mi-a dat unda verde. :) Dupa multe ore de munca (vreo 9-10), a iesit ce vedeti. L-am gandit ca o reprezentare figurativa a zodiei Varsator, dar poate avea orice semnificatie ii dati voi. In mintea mea, acest vas e purtat pe umar de fecioare, si e plin cu apa dulce de izvor. In parul lor au crescut floricele, care au cuprins si vasul de apa, intr-o stransa imbratisare. Poate fi o seara de primavara sau un vis romantic si diafan... Inventati-i voi o poveste!

Acesta e un obiect, sau poate fi un pandantiv. Poze cu pandantivul vedeti aici, in magazinul meu de pe Breslo.

UNICAT

Pandantiv
Pret:
Materiale: sarma argintata 0,4 mm si 1 mm, margea de sticla, accesoriu metalic, margele de nisip
Dimensiuni: lungime lant: ; pandantiv: 4 cm / 3,5 cm
Greutate: 17,5 g
Culori: turcoaz, verde pal, ivory, albastru deschis

Horoscop Varsator



4 comentarii: