27 iunie 2013

Making of: Micro|Macro Scopic photoshooting


În urmă cu vreo două săptămâni m-am întâlnit cu Andrei și două fete drăguțe, pentru a realiza o ședință foto cu bijuteriile din ultima mea colecție, Micro|Macro Scopic. Știu că a trecut ceva timp de când am lansat-o, dar fiind ocupată, nu găseam momentul, ideea și oamenii potriviți pentru a face acest lucru mai repede. Și cum mă voi despărți în curând de o bună parte din bijuterii, vroiam neapărat să am câteva poze frumoase cu ele, fiindcă acestea în mod special, îmi sunt foarte dragi. Ce căutam la acest shooting era ca pozele să inspire o atmosferă văratică, cu culori calde și puternice, exact ca bijuteriile mele, într-un cadru natural, din moment ce toată colecția este inspirată de cea mai mică unitate anatomică, structurală și funcționala a tuturor organismelor vii, celula, dar si de alte structuri vegetale mai complexe.
Așa că, fără a dezvălui (încă) prea multe, am să vă arăt un mic teaser și câteva poze de "Making of".
....................................................................................................................................................................................
A few weeks ago I met  with Andrei, and two lovely girls for photoshooting my latest collection Micro|Macro Scopic. I know it has been a while since I've launched it, but I could never seem to find the time, the idea and the people to do it sooner. And since I'm going to send a few of the jewelry away, I've really wanted to have some nice photos of them, because these ones in particular, are very dear to me! What I was looking for was a "summerish" feelling, warm and bright colors, just like my jewelry, and a natural scenery, since the collection is inspired by nature's tiniest structural, functional and biological unit of all living organisms, the cell, and other more complex vegetal structures. 
So, without revealling too much at the moment, I'm going to show you a small teaser and some "Making of" photos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu