17 decembrie 2013

Colier Glob cu zăpadă


Am păstrat aceste trei mărgele de sticlă câţiva ani buni, până am şi uitat de ele, pentru că nu am găsit până acum modalitatea potrivită de a le folosi. Poate că nu e nici aceasta cea mai bună, dar am simţit că li se potriveşte. Pentru că îmi plac tare mult, m-am gândit la acele globuri de Crăciun, de sticlă, cu fulgi de zăpadă şi am făcut versiunea mea. Sunt trei "globuri", dar cum nu sunt din sticlă, am făcut doar câte o jumătate din fiecare, tocmai pentru ca fulgul de zăpadă din interior să fie vizibil. Partea profitabilă a acestui colier este că îl poţi purta şi pe faţă, şi pe spate, în funcţie de cât de tare te-a cuprins spiritul Crăciunului, şi cât de mult iubeşti iarna. :)   
Îl gasiti la ROD Cărtureşti, în Bucureşti.

Preţ: 246 lei
Materiale: sârmă argintată 0,4 mm şi 1 mm, mărgele de sticla, jad, şnururi fir aţă + fir metalic
Dimensiuni: 2,5 cm/2,3 cm / glob, lungime şnururi 47 cm
Culori: alb, argintiu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu