25 august 2014

The Rainbow Ring


Apparently, special orders are, in some cases, the best. Eventhough I like to have full control on my designs and the freedom to choose, I also like to get indications from my clients, to have an idea of what they want and they like. Because they sometimes open my eyes and make me do things I haven't thought before. For instance, now - I've made Molecular Rings in every possible color, but didn't think of making a ring that gathers all colors together. :) So, let me introduce you, the Rainbow Ring(s)!  
..............................................................................................................................................................................
Se pare că, comenzile speciale, sunt în unele dintre cazuri, cele mai inspirate. Deși îmi place să am control absolut asupra design-ului și libertatea de a alege, îmi place în același timp și să primesc indicații de la cliente, ca să-mi fac o idee asupra ce vor și ce le place. Pentru că, câteodată acestea îmi deschid ochii și ajung să fac lucruri la care nu m-am gândit înainte. De exemplu, acum - am facut Inele Moleculare în toate culorile posibile, dar nu m-am gândit să fac unul care să adune toate culorile la un loc. :) Așa că, vă prezint Inelul(Inelele) Curcubeu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu